31 Aralık 2009 Perşembe

KAR TANELİ TAKVİM:))



Çarşamba günü çocuklarla sınıfa bir takvim yapıcaktık ama tam olarak ne resmi yapacağıma karar vermemiştim. tam o sırada Nezihe hocam imdadıma yetişti ve sitesine yüklediği kar tanesi çalışmasını benim takvim içn kullandım:)) Okulda apar topar kar tanelerini yapmaya çalıştım o yüzden çok da simetrik olmadılar. İkişerli grup yapıp öğrencilere boyamaları için verdim ve oy birliği ile bir tanesini takvimimiz için kullandık. Takvimde doğum günlerinin üstüne pul yapıştırdık. Daha sonra mevsim şeridine aylarını yazıp kendilerinin fotoğraflarını yapıştıracağız. Böylece hepsi hangi ay ve mevsimde doğduğun öğrenmiş olacak. Umarım güzel olu:))

4 yorum:

  1. Cok guzel olmus sizin ve miniklerinizin ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  3. Güzel değil...
    Harika olmuş..ellerine sağlık...mınık meleklerini öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. "Güzel değil" ve "Harika olmuş" hangisini baz alayım Şenay:)) ama yine de yorumun için teşekkürler. Ben de Doğa'yıöpüyorum. Selam söyle:))

    YanıtlaSil